life goes on

nä ja vet jag har inte bloggatt ordentligt på nåra dagaar nu, men ja hinner inte ;o när ja väl har tid försöker ja koppla av lite isf för att sitta och stirra i datan ^^ men men träningen igår med winnie gick bättre än ja trodde efter att inte hoppat henne på så länge, så de va helt godkänt, idag så har mor oh ja vart i stan, handlat och lite så, ja shoppade mest (a) fick med mig en hel del hem^^ mke nööjd... just nu sitter ja i fönstret med alldeles för lite kläder på mig och kollar på linas kvällsbok, en bra men jävligt pinsam film! xd ska flytta mig till sängen hade ja tänkt, lite skönare där (a) men nu har ja itne mke mer att säga,

så här har ni dagens mini shopping



vanlig svartt bh..

genomskinlig (blå) skjorta.. geourges!

linne. inte ginas!

''mag''tröja

och två andra linnen :))

nu blire mer film.. laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>