SVAR PÅ TAL

här kommer alla svar på frågestunden

vad hände på båten till riga?
träffade du någon kille som du började gilla där?
vad gör du i åby när du är där?
har du fått mens?
vad är din ena häst för sjuk?

på båten hände hur mycket som helst, ja träffade 3 killar andra kvällen, dom va från tyskland allihop, börjar inte gilla någon på så kort tid?
ehm när ja är i åby är ja typ med kompisar? haha hänger med robin oh alla dom blandannat ;p
jaa..
ingen av mina hästar är eller har vart sjuk nu, därimot så fick winnie en allergisk reaktion som gjorde att ja inte kunde ha träns på henne ett tag, men nu är de helt läkt oh jätte fin igen så nu gåre toppen att träna igen. och hectica är ju somsagt lite oren fortfarande, men nu vet vi vad problemet är också :)

Berätta om ha du träffade på kryssningen, vem är han och vad hände mellan er?
ja ännu en gång då.. han var från tyskland, oh vi satt oh snacka mke ;)
Varför är du saknad av mig??! Miss you!<3
hhaha jadu, jagvet inte(a) länge sen vi träffades typ<3

vilken parfym är din favorit? :))
hmm oj, asso det är typ mellan; Beckham, lacoste och gucci.. som är mina nyaste inköp :)

vilket gymnasie ska du gå på? :D
ja påtal om de, jag vet inte riktigt, just nu så finns de inget ja kan gå på för jag tackade nej till eber, så antagligen blir de att jobba ett år, annars vet ja inte xD

har du kille?
va är ditt längsta förhållande?
va tkr du om att ha kille ? :D

nej jag har ingen kille, mitt längsta förhållande är 6 månader.. oh ja dedär med att vara fast i ett förhållande är inte riktigt min grej, samtidigt som jag blir lite avundsjuk när ja ser vissa som vart tsm länge oh hur gulligt allt är..

vilka bloggar läser du? :D
typ som alla andra: storbloggarna, sen mina vänners bloggar :)

hur lång är du och hur mycket väger du? :P
sist ja kolla var ja 165cm oh vägde 49kg, ca 1-2 veckor sen xd

du har en så jävla perfekt kropp människa! hur hur huuuur gör du?

hmm tack till oh börja med :D men ja har inga speciella knep, ute och går raskt ibland, sen rider ja varje dag också som tydligen fått mig till den här kroppen^^ sen gäller de att äta rätt också ;)

vilket är ditt favvo program på tv oh favvo film? :p
hmm på tv vet ja inte riktigt, kollar på de mesta ;d och film är twilight filmerna :D sen finns de nåra fler som ja gillar ;D

hur många hästar har du? hur ofta tränar du för tränare med dom? :D och har du några tävlingar på G nu? :D
jag har 3 hästar just nu, oh ja tränar just nu regelbundet 2 ggr i veckan för tränare :d
oh ja, nästa tävling är grevagårdens nationella :)

hur ofta träffas du och lisa? bråkar ni mke eftersom ni är så bra vänner? ;D
löööv bloggen !!

taack! :D ehm lisa oh ja träffas lite då och då, under loven så spenderar vi rätt mke tid ihop♥ vi har bara varit oänse nån gång, men aldrig bråkat! :)

du har ju lite udda stil än alla andra (på ett bra sätt asso) ;D vilket är din bästa/favorit outfit? :D
oh är du Team Jacob eller Team Edward :D
haha tack? xD kul att du gillar den, oh phuu ja vet inte riktigt vilken som är min favorit outfit, ja gillar den senaste ja kom på, shorts/troser sen en stor tröja^^
till sist, det finns inget såkallat tema jacob..TEAM EDWARD är som gäller!! ;)

beskriv din dröm kille :D
hmm sist ja gjorde det var för lisa när vi gick i skara, då sa hon bara, jaa, du kunde sagt robert pattinson från första början ist jennie :D... så där har ni svareet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>