weheeej weheej

ligger ensam vaken, men ska sova. rensat ut hela garderoben.. ordentligt också! julide plocka oh tog de hon ville ha.
lennart smög nyss in i mitt rum, han ligger oh kurrar vid mina fötter. kvällens aktivitet har bestått av moppe åka.. massa kort vid skiren, rensa garderob, oh även min dator.. du är allt toppen, redo för nytt!
mer kläder kan införskaffas nu, utan problem :)
men nu ska ja banne mig sova! pappa väcker mig halv 7 idag. vilket är snart, måste sova lite iaf.. blir att måla klart hos bror, hem väcka julide, rida ut en snabbis på de vita sakerna, sedan drar vi te skogslotten! efter det
äre hem oh PACKA som gäller.. örebro i helgen och träningsläger med östgöta teamet, zammie följer med vilker kommer bli awesome!, men nu har ja skrivit av mig tillräckligt,

gonatt alla galna oh busiga varelser som är vakna fortfarnade ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>