ett skämt som blev sanning igen

aa de är samma text som nyss kom upp på fuckface.
dagen har vart blandad, hästkliniken... jobba..träna.. deppa, pallar seriöst inte med de här nu.
att få ett ärligt svar om saker oh ting existerar inte längre, utan då är man toom på ord helt enkelt, ganska så mycket irrirerande, men pallar itne ta ut min nuvarande ilska här, inte de som är meningen, men va bara tvungen att skriva ett par rader...

ska straxt lägga mig i sängen iaf oh kolla film, mamma kommer slänga ut mig ur mitt rum tiiidigt imorn, eftersom att frank kommer hit oh ska få massage.. så de blir att fixa hästarna, sen jobba resten av dan, tror att ja blir klar imorn,

men aa, ska försöka uppdatera mer imorn, hinner itne när ja har så mke oh göra innnan helgen, men ja ska försöka..

bilden är as dålig kvalite, men ja bara klippte den lite fort och ändra den as dåliga kontrasten till en ändå lite bättre,
bilden=kvällens outfit... no smink!

oh till dig som undra om ja inte kunde lägga upp på bloggen va ja fick när ja fyllde!
självklart kan ja göra det, ska bara få hem de sista först ;p så kommer de bild :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>