dags igen

har inte bloggat sen igår ju xd
somna när ja plugga, så de va ju jätte bra? ahah vakna imorse av att lennart låg på mitt huve och ja kunde inte andas x))
när man väl kommit upp ur sängen va det inte kul.. inte alls på humör, arg lessen på samma gång, visste inte vart ja skulle ta vägen.. kom till skolan, jeeeeh! -.- eller inte.. är så himla trött på skolan nu. men men nu är dagen slut.

sandra och ja gick förresten och fika i kupolen efter skolan, mys, snacka massa! sen kom ea efter ett tag, sen vare dags för mig att dra till bussen som ja missa -.- men på vägen ner mötte ja 2 killar, snygga 'asd' ingen aning om vilka de va med den ena sa mitt namn när ja passerat dom, snacka om att ja vart chockad när ja inte visste vilka de vaa ens ^^  hahah .. aja kom hem halv 4 iväg med winnie en sväng ut:) as skönt! sen käka, sen trimma hectica i ridhus, pigg glad och busig va hon xd och nu är man hemma igen, och sitter och pluggar, ska inte ligga ner när ja gör de har ja kommir fram till xd somnar ju bara då.. men nu ska ja återgå till mina drogpapper och se om ja kommer ihåg allt till imorn när man har prov xd aja, ser hur de går :)

ha en fortsatt trevlig kväll allihoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>