ingen rubrik

asso rubriken ska alltid vara så klurig att skriva, svårare än sjävla inläggen ;o
hahaha..

men till inlägget. jag har lite smått panik nu! eller rätt mke. imorn vid 17,30 ska ja va på borgsmo fritidsgård..
nån som vill hänga med ? men ska iaf dit för att prata och sånt. vem ja är va ja ska göra och vad ja ska sjunga,. och det är just DÄR mitt problem är... jag har verkligen ingen aning om vad ja ska sjunga, har funderat på oh laura med release me. eller alicia keys-no one.. men ja vet inte.. ja ber er. kom med FÖRSLAAG!


just nu ser man typ ut såhär?

fast så såg ja ut för 10 min sen. nu äre mer den här (a)


eller kanske

fast nej, nu vet ja xd

haha. mnen ska ut i stallet nu, fixa ner hö, sen in och plugga.. matte!!


ååh va vi älskar algebra......
hörs sen:)

Kommentarer
Postat av: josse

asso du tror att du är sååå sexig, du är nog den fulaste människan jag nonsin har sett !

inga bröst, hahahah och oskuld?

vf har du en playboy kanin i naveln?

så patetisk och ful och äcklig.

jag skulle heldre dö än att se ut som dig

2010-03-03 @ 22:18:42
Postat av: ja, men gissa...

Till "Josse"

Hur kan man orka vara så taskig å arg?

Lägg din energi på annat, nåt bättre än att bara klaga och trycka ner andra.



Om du tycker allt det där? Varför går du in på Jennies blogg då? Läs inte isf.

Gör något annat med din tid istället.

Hat är något hemskt, destruktivt och farligt! Det är jag säker på.



Ta inte åt dig, Jennie. Lova!

2010-03-03 @ 23:36:18
Postat av: jonte (;

Bry dig inte jennie :p, vi båda vet hur jävla ful hon själv är. Och en sak till, jennie är visst sexig ;) du ska bara veta du josse, fyfaaan ;)



Och en sak till dig din lilla jävla fegis, varför kommenterar du via bloggen? säg det live ist, men nej det vågar du inte? Du kanske inte är oskuld längre men den som tog din oskuld måste ha varit ner-supt. Annars var det väl någon olyckligt lottad som hade riktigt stor sexlust? , och om jag ska vara seriös.. så tycker jag att du klär dig som en jävla sopsäck, du ser ut som en vandrande container :S usch! om du var här nu skulle jag strypa dig sakta till döds dig lilla jävla hora :S!, Om du kommenterar sådär en jävla gång till så kommer du att likna Ica Jerry resten av ditt liv kan jag lova! :S /Din förebild ;)

2010-03-04 @ 06:03:27
Postat av: Lisa :D

och de ska hon med hängpattar och avklippta ögonfransar säga. HAHAHA LÅT MIG GARVA



du vet att du äger sönder henne bästevän!

2010-03-04 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>