jag saknar dig!

finns inga ord som beskriver hur mycket ja saknar dig!
alltid lika kul ihop! vilken årstid det än är, vilken tid på dygnet det än är. så har vi ändå lika kul ihop!

spelar ingen roll om det är msn,sms eller i verkligheten
suttit och gråtit till digg sista inlägg innan du gick! du är så underbar så det är helt sjukt!
inte lätt att hitta nån som du. men ja hade verkligen tur som fann nån som dig!

hoppas du minns bla. det här :D

när du kommit hem från tävling  och vi webba

våra chatter är ju oförglömliga!

bästa sommaren i mitt liv med dig!

hur ja ångra mig..
jävla disskreta ni var då xd

finns ingen sötare än du

påväg till bussen i sommras

omg den kvällen! sist vi va hos dig ♥

greva :)

zip är inte som alla anda ponnysar (a)

loove it!

sista bilden!
sjukt hur mke ja saknar dig bästa vään!

älskar dig mest ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

det är så man blir tårögd ;/ jätte fint skrivet :'((<3

2010-03-20 @ 09:19:26
Postat av: Lisa

gaah, klart jag minns!

usch vad jag saknar dig bästavännen <3 :(

2010-03-21 @ 16:31:03
URL: http://liiisanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>