sista inlägget

men bara för dagen xd
helt okej idag endå, tänker inte gå igenom den dock!

men har pluggat klart för kvällen nu. suttit och sjungit.. ass usaal? aa eller nåt sånt
dagens låt som ja fasnade HELT på är självklart
my heart will go on. jävel vilken fin låt det är!
bara älskar den. kommer inte lägga upp dagens outfit heller sen idag, för att min dator är på rehab, kan man säga!
haha så ja får inte lägga in något på den även om ja använder den nu..

mke saker innan ja kommer till sälva poängen i allt, men men..
imorn blir de mke som händer, träning bada häst och aa. plugga ska ja hinna med! -.-
kläder till imorn är redan klart! xD tack vare persson som hjälpte mig..

och till helgen så behöver ja verkligen ta tag i mitt liv och jag vet precis hur, tack vare en vän som hjälpte mig lite på traven, så nu ska ja bara genomföra det ja tänkt mig. orkar inte med detta längre.
men nu blir det inte mer för ikv, ska sova straxt!

fast ja ska kolla på navy cis tänkte ja inna (a)
men aa, här har ni dagens låt :)




R  E  A L  L  Y    L  O  V  E    I  T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>