lite om idag bara

har inte mke att till lägga om dan!
kort dag med skratt oh så. med andra ord- jag har klarat ännu en dag..

bussen hem, bror hämta och nu sittter ja här, på altanen med mors dator i knät, ska lägga mig och sola lite snart
har lirat lite piano  oh även på gitarren. dock saknar min gitarr en sträng. vilket inte är så bra :/
ska fixa det nån dag..
taggar som bara den nu! only 3 dagar kvar till tävling och 2 tills man bosätter sig på skogslotten tsm med bästa vännen!! kommer bli awesom!
träna på låtarna på torsdag också. nån som kan ladda ner: walking in memphis till mig? i samma verison som calle kristiansson haar? skulle va as bra!

ska lägga datan åt sidan, ligga oh chilla i sooolen! naajs

hörs;)


skeet bild ja veet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>