värmedyna oh step up!

ligger i sängen oh LIDER.
omg asso.. värmedyna (riskudde, back on track filt) runt om, riskudden på magen oh de andra på ryggen
kan ju nästa gissa ..guess whaat!?-.- liksom, aa ska ligga och tycka synd om mig själv nu
kolla på step up som kom hem med 2 andra filmer i brevlådan idag.

ska raffsa ihop nåra kläder bara som man kan ha på sig till skolan imorn..
tagga NP ...♥
tur att ja har ett glas is kall pepsi vid min sida, och ett glas med isbitar. då ska ja nog klara mig
genom detta också! heja mig-.-
men nu ska ja göra de ja ska så ja kan döö sen xd

gonatt alla =)


måste fixa ny kamera ;o xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>