feels like home

Chantal Kreviazuk – Feels Like Home
blir att sjunga den här på begravningen om ca 2 veckor. sen tror ja det är 1 eller 2 till..
till något annat! röntgen gick riktigt fort idag, därimot så börja ja gråta när sjuksköterskan skulle vinkla mitt knä.. fy helvete va ont de gjorde!... efter det så hoppa ja ner till mammas lokal där hon massera. sen åkte ja med henne till dagiset hon skulle oh massera på. sen kom pappa oh hämta mig. skjutsa hem mig och nu sitter ja här, precis fått på mig stallkläderna och ska traska utåt
nästan all packning till lisa imorn är klar nu :) underbart!
oh senare idag så äre bio som gäller.. SAW 3D äntligen säger jag bara!! längtat as länge, och nu äre dags ;)
bästa sällskapet också ;)

men aja... skriver nog nåt mer sen när ja är klar i stallet och med alla hästarna.. ska slänga i mig lite tabletter så ja klarar det bara -.-

lajteroo..

bjuder på'n -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>