last day

hann inte med att blogga nåt igår, vi hade fullt upp hela dan.
låg i sängen til 2 typ, kolla massa film oh myste, sen vart de stallet och lisa red zip, ja satt i ett typ vintertäckte på bänken oh frös ihjäl, sen hem fixa sig för att dra till pizzerian och käka..
kändes som att vi skrämde iväg alla som va där för vi va ensama rätt länge x)
efter de så vart de hem igen, sjunga singstar och 4 chords song, shit va grymma vi är på det nu ;)

aja, lisa har nyss duschat, oh ja håller på att ta på mig mina kläder. idag är jkp som gäller, oh alltså shopping! sen vid 16.35 går min buss hem till nkpg-.-
men ja kommer ju tbx hit på jullovet. fira nyår oh massa satt ja borde klara mig..
anyway nu ska ja fixa mig klart sen drar vi in mot jkp ;) skriver nåt sen när ja är på bussen tror jaaaa ;)


bild i repriis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>