saw 3D

skrev ju itne så mke igår vilket märks på statistiken direkt, lite kul faktiskt x)
iaf de blev ju bio igår kväll. oh ja va ska man säga?
den va vidrig! inget läskig eller så utan bara äcklig. blod hela tiden oh alla bara dog? hmm stor mening i den liksom...
efter filmen så kom mamma oh hämta mig, somna nästan påvägen hem. och la mig direkt i sängen sen, dock kunde ja inte somna då.. sen vart ja sur på min mobil som hängde sig igår-.- kunde itne göra nånting med den! så tack vare den så va ja inne på msn hela natten.. mke pengar kvar nu-.-...

aja idag vart de upp tidigt för att packa klart och även sköta djuren där ute, vart en sväng på hectica barbacka, höll på att ramla av 2 ggr(Y) heja mig.. oh nu ska ja typ käka sen packa lite till, sen vid 3 drar ja till lisa! bästa mamma som skjutsar mig till jkp isf att ja ska åka buss!

lägger in nåt mer innan ja åker om ja hinner ;)


tröööööööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>