svar på kommentar

kommer från mitt senaste inlägg
fråga: menar inget illa med den här frågan jag
kommer att ställa nu, absolut inte.

dricker du aldrig alkohol och så?

isåfall varför.

menar som sagt inget illa, bara roligt att se

olika folks uppfattningar och svar :)

svar: ja det här kommer ofta på tal x)
svaret är iaf nej, jag dricker inte, eller rättare sagt aldrig. andledningen till det är för att jag för det första lovat mina föräldrar att jag inte ska dricka innan jag fyller 18, för dom ska betala körkort osv.. sen äre också att jag anser inte att ja är i behov av alkohol för att ha kul, liksom det är inget ja behöver, oh sen eftersom jag tränar på så hög nivå, tycker ja att det är onödigt att förstöra sin kropp med alkohol.. inte hällsosamt liksom ;) + att jag längtar inte efter att dricka heller, vissa har svårt att gå på fest utan att dricka och då blir det ofta FÖR MYCKET när dom väl börjar, känner ingen gräns riktigt oh då äre lätt att onödiga saker händer..

eeh ja kan inte riktigt komma på nåt mer just nu, hoppas det räckte som förklaring till varför ja inte dricker ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har koll på läget i allafall :)

jätte bra förklaring :D

2010-12-01 @ 22:31:47
Postat av: fanny

låter riktigt bra faktiskt Jennie! :)

2010-12-12 @ 21:29:52
URL: http://seatons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>