hela veeckan

har typ inte bloggat på ja vet inte hur länge? kanske 2 dar? x) men iaf..
har itne haft tid för det eftersom jag vart i skolan hela veckan, dag som kväll.. det menar jag oxå!
i måndags satt lukas axel oh ja kvar till lite över halv 6.. i tisdags drog ja hem dirr vid 12 när vi sluta sen stressa in till 3 igen, för att vara på skolan till 8 (öppethus) vi körde 1 gång i timmen typ, samma låt.. rätt tjatigt men de va kul :)
igår så sluta vi 12 typ, satt oh vänta på otto.. satt oh snacka i skolan ett tag sen hem till han, oh senare tbx te skolan.. så ja har i princip bott i skolan denna vecka! rätt kul kan man säga O.o
så har min vecka sett ut typ ;)
nu blir lite plugg så ja slipper det imorn eller på söndag ;)

skriver mera seen :)

Kommentarer
Postat av: bea

Jag saknade dig uppe i Markebäck!

2010-11-20 @ 17:32:34
URL: http://beatriceks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>