snow all over

orkade inte blogga igår, men helgen med ella och julia va så jävla grym. satt oh böla som små barn i lördags! detaljer får ni en annan dag ;) idag vare inte kul oh vakna alls, känna att de va måndag.. ladd till 16.10 och 1,20h lektion med johan på morronen.. ja jippi. plus att ja har blitt sjuk, oh allt är lukas fel.. x) men ja klara igenom den här dan oxå.. wej(y) satt kvar i skolan till 18.00 då vi skulle ha möte, hade mke bra sällskap ett tag (a) kom hem vid 8`? mata hästarna direkt sen in till pianot oh nöörda underbar musik. så som

*fall for you
*just a dream
*river flows in you
*he's a pirate

oh lite annat smått oh gått, letat ut accord till egen låt, oh haft tankar på den.. 27/11 2001.. klarar inte av det mer seriöst. vill bara dö när ja får tanken :(
aja nu äre sängen som gäller, pappa kommer hälla snö på mig om ja inte går upp när han väcker mig imorn. inte helt okej...


gonatt. ska ta alla mina tabletter lägga mig i sängen oh kolla film nu ^^
hörs imorn :)

Kommentarer
Postat av: sofia :P

riktigt sööt!

2010-12-01 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>