du är allt-till en ängel

hade fått en kommentar sen ja va iväg med hectica första gången, en kommentar som ja vart frukansvärt glad av att läsa, så ja vill bara tacka den som nu kommenterat eftersom du inte skrev nåt namn ;p , betyder sjukt mke för mig! :)

sitter förövrigt och sjunger massa fina låtar som ja känner att ja hellre hade haft på marias begravning, men nu äre bestämt vilka vi ska ha så de är bara att gilla läget ;)
ska sjunga lite till eftersom mamma tycker de är så mysigt också när ja sitter och sjunger x) funderar på att lära mig sonja alden-du är allt på piano nu när ja äntligen kan hela låten :) jaa vi gör ett försök ;)
hörs senare iaf :)


Kommentarer
Postat av: :)

Om det var min kommentar du mena, så skrev jag inte namn för,, då kanske det blir lite pinsamt om jag träffar dig ;-) Är lite blyg... ;$

2010-10-10 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>