saker som ni ''kanske'' inte visste om mig?

* jag älskaar att sjunga
* gillar att va procativ(stav) men hatar när folk är de mot mig
* finns EN människa jag saknar mer än nånting just nu och som ja verkligen behöver.. (inte lisa)
* jag är fruktansvärt käänslig oh har lätt för att gråta typ
* jag är älskar att kolla på skräckfilmer även fast ja knappt tittar?
* ja är 7kt jävla kittlig oh skriker när nån kittlar mig -.-

aa typ nåt sånt, finns hur mke som helst som man kan sitta å skriva så ja valde nåra saker som är lite uppenbara x)
ska straxt lägga mig i sängen, blir tidig morron.. åker hemifrån vid kvart över 6-.-

hörs nångång imorn ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måååååste lägga upp video när du sjunger!! :O:D

2010-10-26 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>