time to say something

yeeah im done.. de som återstår av kvällen är;
städa undan i mitt rum
få massage av mamma
plocka fram mina kläder te imorn..
SOVA!

är så sjukt jäkla trött ;o fattar inte vf, mamma tror de kan bero på att ja haft så dåligt blodsocker oh shit i veckan..
oh seriöst idag va ja helt handikapad! varje gång ja skulle upp eller ner ifrån våran våning(högst upp)
så hängde ja mig i räcket och hävde mig i det, nathalie undrade flera ggr va fasen ja höll på med men aa..
insett att man inte ska hålla fötterna kvar på samma ställe samtidigt som man vrider på kroppen, men men äre innebandy så äre xD

sjukt gammmmmmal bild på mig..

gonatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>