standing next to you

har vart riktigt dålig på att uppdatera nu.. men igår hann ja inte med det, och när jag väl kom hem så orkade jag inte.
vart en sovmorron för mig och drog te skolan vid halv 10 tiden, dag gick rätt fort oh najs att avsluta dagen med musik! alltid lika najs :) vi i min grupp skulle bestämma en ny låt, efter mååånga röstningar och semifinaler som axel anordnat så kom vi fram till en låt, here without you med 3 doors down.. eller som vi sa det, 3 dörrar ner,

sen upptäckte vi att axel skriver lite kul, han skulle skriva hurtful med erik hassle som ist blev
hur+ful-erik hassle, och man kan säga att vi garva rätt länge åt de.. men men, efter skolan drog ja te stan för att träffa amanda och jonte, gick oh kolla runt lite, och ja skulle köpa byxor en masscara och vit eyeliner, sen träffa vi henka för att käka innan bion..

såg I rymden finns inga känslor.. riktigt bra varen, amanda och ja satt och AS garva typ? alla titta på oss och jonte oh henka skämdes över oss x))
sen va ja iaf hemma sen oh sjukt trött så somna direkt


idag hare vart rätt najs, vakna halv 9? upp och ut i spööregnet, ut med hectica en sväng oh sedan träning för carro med winnie. (gick sjukt bra!) hem fort och byta om oh sen till skogslotten för att träffa alla som ska va med på begravningen oh sjunga..
men aa vart ett föör långt inlägg så ni får lite små inlägg senare ;)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>