fire and ice

blir att lägga sig i sängen nu efter en lång och jobbig dag.. skolan va iofs rätt soft, samhäll-hagatimmen då man drog till prolympia och hälsa på.. sjukt underbart vare att träffa sina lärare... emma har gulligaste klassen men aa ingen klass kan slå london så äre ju bara!
efter de så drog nathalie och ja tbx te skolan, då vare underbara engelska som stod på schemat.. sen naturkunskap och sist MUSIK! som gick piss idag.. kul att sjunga boulevard of broken dreams.. i samma tornart som dom i greenday har! taack killar för den ;) haha ae.. men efter skolan så hämta mamma mig så drog vi te kimstad på träning för micke. med världens bästa HECTICA. shit så fin hon va, sköt mig ut sadeln och höll på, as kul faktiskt :)
så på söndag äre åtvid och laget som gäller ;) spännande säger ja bara..
imorn vet ja itne hur ja ska hinna med allt.. skola-hem-rida-stan innan de stänger? hmm fortsättning följer!
men men nu ska ja ta mig min book! och lägga mig och läsa.. bara för de är så himlans kul!
såå peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>