glädjens dag

äre imorn! bara sådär påtal om ingenting ;)
känner att ja just nu inte har nåt kul att göra, allt som står på min att göra lisa är tråkigt nu.. ja måste ha en sån lista annars rasar typ mitt liv ;O
de ända vettiga jag gör just nu är att äta godis och kolla lite film, ska typ städa mitt rum, läsa i boken och träna lite på redovisningen som är imorn.. kuul!
efter skolan så blire att dra med amanda oh köpa godis och driicka sen äre filmkväll som gäller, vi kom fram till att vi skulle skita i hagafesten.. vi har jävla bra argument till vf ;)
men men nu ska ja göra nåt som är med på min lilla lista, går se om ja hinner med nåt mer inlägg ikv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>