i got no iphone

adde visa mig en sjukt kul låt asso, inte den bästa men rätt kul xD
klicka här så hittar ni den


har lyckats fått lite ordning i mitt liv! woow..
aja skolan idag va en aning borring. inga roliga ämnen ;/ därimot sluta man 12 så de va skönt, drog te donken lite fort oh satt även oh plugga lite där ;o omg! sen när ja skulle dra mig mot bussen så ser ja jocke och becca! loove, tog samma buss som dom oh vi satt la oh snacka lite skit som vanligt på bussen :)) väl hemma fixa ja mappar te alla ämnen i skolan! proo..


lateer; galopprundan med hectica på kimbelwicket idag, hon va super :) sen vart de träning för carro med win.. jävel så fin hon va idag! hon har inte gått så bra förut tror ja, när ja kom hem vart de en jogging tur på zamzam och nu ligger ja död i sängen!.. har så jävla ont i finger så det är sjukt, aja ska lägga mig i ett varmt bad straxt sen äre plugg en stund sen soova, skriver nåt mer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>