inlägg bara för dig

jaa, jag lovade amanda att ja skulle göra ett inlägg om henne där ja skulle beskriva hur underbar hon va hur mke ja älskar henne osv.. så här kommer nåt fint om henne :)

Amanda Törnqvist!
du är bland de bästa som har hänt mig, vi har nu kännt varan i 4 år. och enlig mig känns de inte som de. du har alltid funnits där för mig, även om vi har bråkat så har vi alltid löst sig.. vi hade en svacka i vårt ''förhållande'' men de är bortglömt nu, något av de underbaraste som hänt mig är att vi nu går på samma skola, ser dig varje dag, ditt leende gör mig alltid lika glad! du är för underbar amanda. älskar dig av hela mitt hjärta och det kommer ja alltid att göra!
du är bäst helt enkelt.
du har sjukt underbar humor vilket gör dig ännu bättre, lika galen som mig!

älskar dig nåt sjukt!!

Amanda Törnqvist ♥

Kommentarer
Postat av: a

hihi du är världens bääääääästa! <3

2010-09-19 @ 23:52:13
URL: http://toornqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>