I'M GONNA ROCK TONIGHT

ska göra som sofia tror jag.. fixa mig för att gå o lägga mig, taggar galet till linköping imorn!
blir en lång dag tsm med bästa sofia. lite synd att ea inte kunde hänka men snacka om mobilkontakt! samma sak gäller julia, ella o broor i stockholm som sitter o vaktar en dörr i think^^ ''storebror ser o hör allt'' som han brukar säga ;) bra o ha må jag säga! samma gäller robban, tror fan ja har världens bästa bröder.
älskar er! ♥

aja, morgondagens kläder blir antingen svarta jeans och en vit tröja, eller svarta tights med spetts på, och en stor vit tröja med fickor på, och lite krimskrams tror ja:)
sjukt taggad och känner att det kommer bli as kul imorn!
men men nu väntar sängen;) har en känsla av att det blir dåligt med bloggande imorn! men säkert en hel del uppdateringar på facebook
glad och TAGGAD chey

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta av allt när du ändå håller på ;)

2011-04-03 @ 19:50:17
Postat av: sonja

käften! det är skitsnyggt att ha tröjor så!

2011-04-03 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>