walk alone

glass fb, film o lite annat och nya tabletter! eller rättaresagt pencillin (y)
''nya'' håret. lite rödblond nu typ, och det är en buister (stav) som jag har på mig!!
söta djur som delar så stolen
har vart hemma från skolan idag, då jag spenderade hela morgonen på vårdcentralen för att göra en odling och lite annat på mitt jävla konstiga sår på fingret. björn (doktorn) kom fram till att det var en inflamation i leden (y) o det är nära på blodförgiftning. ''undrar vafan jag gjort'' aja
sja lägga mig o plugga nu, får se om de blir nån kör i eftermiddag eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>