ANG: BYTA SKOLA/LINJE

ja det har varit väldigt mke snack senaste dagarna om att byta skola och linje för min del. om mina päron nu går med på det jag vill så kommer jag gå i samma klass som min underbara ''lillsayster'' i linköping och alltså på ljunkan. linjen är mode/design typ och man läser bara kärnämnena sen han man flera sy timmar i veckan.
känner att jag skulle trivas mke mer på den linjen än den som jag kämpar med nu då jag HATAR att plugga. men vi får helt enkelt se hur det slutar med allt detta. vill dock väldigt gärna byta. eftersom jag inte heller trivs på haga:/
men men allt för tillfället.. skriver mer när jag fått veta mer och mina kära föräldrar har bestämt sig!
nu blir det iaf sängen föra att kunna sova så mke som bara går! iofs har jag sovmorron till 10.. MEN vi får hämta ut datorerna tidigare satt ja det gäller att va där!!
mitt vanliga jag på bilden!!

Kommentarer
Postat av: Josefine Jönsson

Åh, mode/design låter jättekul!

Hoppas du kan byta om du bestämmer dig för det :)

2011-08-25 @ 11:35:44
URL: http://josefinejonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>