GRÅTER BARA I REGN

just nu känns allt nästan så jävel bra! saker funkar för mig och hästarna är azum!
visst finns det vissa delar som jag gärna sätter mig ensam i ett hörn och gråter för men vad skulle de göra för skillnad? aja sitter nyduschad i sängen iaf. sova tidigt idag medtanke på hur lite sömn jag fick inatt pga att lilla olle skulle ligga i ansiktet och kurra o kväva mig! mysig katt.. så är lite trött, hunnit mke idag också vilket känns skönt som f*n.. imorn hoppas vi på mera sol och värme! ett jillian michaels pass står högt på listan då jag känner att jag måste träna! funderar på att dra en löprunda direkt när jag vaknar imorn. blir nog så!
aja allt för nu, imorgon lägger jag upp lite bilder på sånt som har flyttat in i garderoben på senaste tiden!
hannah montana sesong 4 väntar på mig nu!

Kommentarer
Postat av: philip

så jävla snygg kropp!!!

2011-08-05 @ 23:19:33
Postat av: Emma

Du borde bli modell gumman ;) älskar din blogg <3

2011-08-06 @ 00:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>