LIFE GOES ON

inte bloggat pga privata skäl.
varit lite för mycket dom senaste dagarna så det är därför jag inte orkat blogga. åkte ner till gosungen vid 11 igår, grät lite sen blev det film och jag sov hon henne.. mys!
det som återstår idag är antingen att åka ner till henne igen och färga håret eller att gå bort till bror ihopp om att må lite bättre. får se vilket det blir!
imorn blir det en liten tripp in till stan för min del ska till naprapaten och fixa min rygg då jag knappt kan rida i högervarv längre utan att börja gråta vilket inte känns så bra eftersom jag ska tävla på söndag..
men men ska ta en dusch nu och se hur det blir med kvällen
tur att de inte är de minsta fel på mitt djur! söta lennart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>