MAN VET JU ATT MAN LEVER IAF

lägger mig i ett bad släcker ner i badrummet och tänder massa ljus i hopp om att känna mig lite mindre värdelös!
dan har varit så jävla sämst på alla sätt och vis känns de tammefan som.. tur att jag har min ''lillasyster'' som får allt mke mke bättre på hennes egna lilla vis! och det slutade alltså med en svull eftermiddag! lite för att avsluta ett helt godkännt sommarlov. kunde vart bättre men det kunde vart mke sämre också..
blir iaf tidigt i sängen med bok för att sedan gå upp tidigt och va i skolan 9-.- (börjar halv 10) aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>