WHAT TO SAY ABOUT YESTERDAY

hmm ja.. låg 2 efter dressyren och hoppningen med min ponny.. lyckades senare slå i armen i bildörren vilket resulterade i skadad muskel och handikapad tjej.. fyfan så jävla ont jag hade, utgick efter 5e hindret i terrängen vilket kändes skit tråkigt. ponnyn stod emot och kände att jag inte riktigt var på hugget pga armen, tycker ändå att hon kämpade tappert!
dagen har spenderats på hästryggen. där jag hör hemma! finns inget bättre än att dra en långtur ensam i skogen!
har även hunnit med staden en snabbis med min mor. fick med mycket fina saker hem! bilder kommer senare ikv;)
nu ska jag fixa hästarna och sedan bort till bror för lite mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>