LIVING MY LIFE

ni som undrade hur mycket mitt gröna swarovski pannband kostade så kan jag berätta att jag gav ca 300kr för det (rea) annars kostar det 699kr:) och du som undra över schabraket så är det ett anna scarpati schabrak :)
påtal om annat så finns det inte mycket att säga typ. har varit hemma idag och tagit de lugnt. övingskört med min mor och varit i stan med henne. fick med mig 2 byxor och en flanell skjorta hem ifrån lager 157! grym butik förövrigt. just nu ligger ja i en av min brors underbara stolar och kollar på disney channel, en sak som jag alltid gör när jag är här! har gullolle i mitt knä och dom andra 2 ligger framför spisen o göttar sig. [skapligt varmt nu] ska snart ta en dusch och sedan se om de finns nåt vettigt på tv och isf kolla på det;) imorn äre mke som ska hinnas med innan mor och far åker hemifrån och lämnar mig helt ensam med 2 hus x) men det blir nog bra. men aja, allt för nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>