kaos-rädd

nyskapar min novell vilket innebär att den är helt omgjord. hade inget bättre för mig.
snön bara yr utanför och ja känner att jag inte vill gå ut nu.. måste därimot halka mig ut o ta in djuren o mata dom lite grann.. lyckades ramla omkull när ja gick ut förut och såklart hamna jag på högersidan vilket relaterade i svullet knä o ännu mer svullen fot. nu kan ja verkligen inte gå på den utan att hålla i nåt annat, känns ju jätte bra verkligen! -.-'
ska fixa ett speciellt inlägg lite senare, just nu hinner ja inte, måste äta något innan ja faller ihop pga lågt blodsocker..
allt går så bra för mig idag..

hörs senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>