keep it up

hemma för bra länge sen men inte haft tid eller lust innan!
ligger nu i sängen med smärta i kroppen. inte nog med träningsvärken som ja hade min mor såg självklart hur sned ja var i ryggen och nacken! vilket betyder.. UPP PÅ BÄNKEN! trodde jag skulle dö, och efteråt som tröst för dom tårar som ja lyckatdes få fram så fixa hon en skål med fruuktsallad till mig 'mums'

ska se till att skriva klart min novell på datorn nu. inte så svårt egentligen, bara att skriva av de ja hade innan ;)
ska slänga mig i duschen snart också, rätt suugen på en låång dusch!

lateroo

nice x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>