kisse VS jennie

mina teorier:
kollade precis lite snabbt på kissies blogg o funderar på om hon kanske har vart inne på min blogg?! hmm..
och varför tror ja det då?
kolla in den här bilden så förstår ni nog vad jag menar ;)

dock vet ja inte om hon är medveten om hur hennes huvud ser ut ;o hon ser verkligen ut som en anka..
aja dedär är då en bild på kissie, o här har ni en bild på mig ;)

kanske lite väl överdriven bild men no fattar va ja menar ;)
o bara så att ja ska slippa ev. onödiga kommentarer så skriver vi dit att dehär är ett skämt.
tyckte bara att de va lite kul att se en sån bild på hennes blogg o sen veta att ja har massa liknande på min blogg;)

nu äre stallet som gäller, ska rida båda odjuren en sväng i de fina vädret. sen får vi se hur ja mår resten av dagen ..

Kommentarer
Postat av: phiilip

du glömde säga att du är sjukt mycket snyggare än henne! ;o

2011-02-24 @ 15:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>