liten bildbomd på mig o mina djur

hitta massa bilder på mig sen blandannat heda som ja va på i somras (under min födelsedag)
enjoy ;)

min as grymma ponny i MSVb

AS glad chey på ärevarvet


chockad efter målgång i LA.. på nästa bild har ni svaret till varför

blev segrare i LA (första gången jag red henne på hacket!)

ett läger på skogslotten som jag ALDRIG glömmer!

Svelandfinalen som var under norrköping ponny&horse show (kom 2a o åkte till dagstorp på den stora finalen)

grymma ponny säger jag bara. ligger fortfarande i sängen men håller på att tagga till helgen tävlingar som ska bli as kul. har med mig båda ponnysarna.
imorn blire även att anmäla till grevagårdens nationella och (flyinge) i think
bara winnie som åker då, debuterar antagligen MSVa i greva ;)

ae nu ska ja ta min sömntablett lägga mig i kolla film o se om ja kan sova bättre inatt.
är hemma imorn också för säkerhetskull

Kommentarer
Postat av: sofia

gud vilka härliga bilder :D

gillar bilden när du galopperar och även när du kommit i mål :D vilket leende :))

2011-03-01 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>