soo fukking perfect

känner att livet är så jävla underbart så de är sjukt! vet inte hur mke jag fick med mig hem från GÖTEBORG idag! :O
äckligt jävla nöjd :d
kör en snabbis på allt. bilder kommer imorn :)

* vita animo byxor
* röda john whitker byxor
* blåa kingsland byxor
* grå kingsland mössa
* cream/röd kingsland väst
* limegrönt swarovski pannband
* blått anna scarpati schabrak med limgröna kanter
* charles owen AYR8 (hjälm)

sen hade även min älskade mor beställt hem ett annat swarovski pannband till mig. sjukt glad över allt som jag köpt o verkligen värt pengarna!
om ni är intresserade av priser eller vart jag köpte sakerna så får ni fråga ;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad kostade lime swarovksit????

2011-12-02 @ 01:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>