du tar mig till ett nytt ställe

ligger i soffan o småmyser lite framför tv.. kollar let's dance med mor och far
har varit i ridhuset o joggat av winnie lite. drog direkt när ja kommit hem från skolan. riktigt skön känsla idag.. vart lite jobbigt mot slutet i skolan, kollade på film med alla i NK.n såg Allt för min syster/my sister's keeper
otroligt bra film äre verkligen men den är sjuk jobbig för mig eftersom att min mamma har haft canser som då filmen handlar om. så när alla tjejer satt o tjöt för att filmen va sorglig satt ja o bröt ihop för jag tänkte tillbaka på tiden då mamma låg på sjukhus i canser.. rätt jobbigt mmå ja säga..

aja ska inte tänka på det mer nu, blir bara ledsen igen då.
har gjort försök på att tvätta ponnyn också. gick ju... bra? aja går inte så lätt nu när det är vinter så hon får se ut som hon gör! taggar galet till tävling imorn. sen taggar ja om till chillfest hos nathalie senare på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>