in to the wild

ligger i sängen om myser tsm med gosigaste katten, godaste kladdkakan o en film som ja inte är helt säker på om jag kommer våga se ;o känns lite oroligt efter att ha sett trailern.. zombieland.. kan inte riktigt avgöra om den är bra eller läskig ;o jag som är livrädd för skrääck liksom. meen de blir nog att se den.. annars vet ja vem som inte har länge kvar att leva.. ^^

anyway. imorn äre tidigt upp som gäller för att hinna med att rida båda djuren innan man ska in mot stan o skolan för sista gången denna vecka! känns verkligen as illa att lärarna tvingar ungdomar att gå till skolan på lovet ;s jag va tvungen att göra det för att jag varit borta så mke o även kommer va borta mke. så de är mest för att ta igen o komma lite före -.-' vilket känns onödigt

ae nu ska ja se filmen!
cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>