du är min ''gud''

jaa, mathilda ville självklart ha ett eget inlägg här på min blogg om hur mke jag ''dyrkar'' henne. så det är väl bara att börja tänka ut något eftersom hon ville ha ett ''långt'' inlägg.. undra varför? ;)

aja. mathilda kayaaaa är iaf den porrigaste ''svenne'' bruden jag känner. har ju lärt känna henne genom skolan, och måste väl säga att ja är jävligt glad för det! hon är som ett lyckopiller? man är alltid glad när hon är i närheten, o hon är en sån person som man verkligen kan driva med utan att hon tar illa upp eller nåt. vilket är galet skönt!
så hon är nog den skönaste bruden ja känner också! hon får lektionerna roligare i skolan, hon får helt enkelt allt mke bättre. tror inte jag kan få inlägget så mke längre genom text nu x) men huvudsaken är att ni fattar hur jävla grym/bäst/underbar osvosv hon är, o ja tror att det framgår i texten nuu..

aja ni ska få en fett porrig bild på henne så ni fattar va de är ja snackar om!
BTW: hon är singel!

Kommentarer
Postat av: matthh

HAHAHAHAHAHAHAH va söööttt du ärrrrrrrrrrr!

2011-02-22 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>