livet suger

har verkligen ingen lust att blogga nu! fruktansvärt sur och irriterad på mig själv-.-'
klart att jag lyckats skada mig IGEN! gissa vilken sport??


INNEBANDY såklart! fattar inte hur ja kan lyckas så illa med just den sporten som ja gillar att köra o är rätt bra på-.-
sen att de va på själva uppvärmningen va ju näst intill patetiskt.. lyckades trampa skit snätt så jag drog av ett ledband i foten och fått en redig jävla blödning i foten mää. hejja mig -.-
så nu har ja verkligen sumpat mina chanser för att åka till romme om 5 veckor typ.. så ja får stanna kvar på skolan o ha kul!? eller aa blir att va hemma ist, sen äre ju as kul att alla kommer berätta dan där på hur jävla kul dom hade de och allt som jag missade osv.. ae tar fan livet av mig snart.. ingenting är bra nu :( FAN! :'(

aja nu blire att se klart house sen städa undan lite i rummet innan de blir film och sängen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>