blandade känslor

helst av allt så vill jag inte släppa dig ifrån mina tankar, men ibland känns det som att jag inte har något val..
alla bilder jag ser på dig.. på oss.. ger mig tårar i ögonen, saknar dig något så sjukt så det finns inga ord som kan förklara det. du har alltid varit bäst för mig, något som jag önskar mest av allt detta år är fan att de blir vi igen..
jag klarar mig inte utan dig! du fanns alltid där för mig, sen gick allt åt helvete pga något fruktansvärt onödigt.. vill verkligen ha dig tillbaka! tillsammans var vi oslagbara.. (skulle blitt 9 år tsm med dig iår.. bv)
Älskar dig!



'' you might be crazy, but have i told you lately that i love you, youre the only reason to i'm not afraid to fly''

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem menaru? :)

2011-01-02 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>