just gonna stand there

bilden tagen från martina som man träffa på körskola idag :))

jaa efter 2,5timme kunde ja inte hålla ögonen öppna. så somna lite ^^ vet inte hur länge ja va borta men en stund;) ett tecken på att ja inte ska va uppe till 5 om nätterna, men de blir svårt när man inte kan somna -.-

men bortsätt från underbara introduktionen på 4 timmar på Helens så vare skola idag.
fattar inte varför jag gick ;s men aa blev så iaf.. hade mina extra ben med mig, men hade dom inte hela tiden! sånt trams orkar jag inte med ;)
nu blire att fixa till imorn iaf, ska till stadium arena för att kolla när spec-idrotten plågas ^^ sen äre yoga på idrotten i skolan (y) äntligen nåt ja kan va med på! jippi. aja nu ska ja sätta lite fart.. ska tydligen skicka massa musik till axel som håller på o tjatar. ska se om ja hittar dom så kanske jag får leva imorn..

slänger nog upp nåt mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>