just so hard

ska hoppa in i duschen om ca 5min! fix inför imorn står på ''schemat'' dvs raka benen fixa alla jävla böcker som ska med, dra ut nya schemat och SOOVA tidigt!
lovet har vart as bra verkligen, dock har ja inte sovit så mke men de är la så de ska va? :p
det enda som inte var bra med dehär lovet var att jag inte fick träffa lisa :(
meen, jag kommer bara gå 2 dagar denna vecka, imorn o onsdag. sen på torsdag äre operation! fyfan va jag inte längtar... FYY!

aja nu måste ja hoppa in i duschen, slänger upp nåt/några mer inlägg innan ja går o lägger mig :))

just loove it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>