kors i taket (eller runt halsen)

pillar för fullt i garderoben!
städa städa städa! taggar förfullt till imorn då bästa vännen kommer te staden! blir en kväll full av överraskningar för henne! hon vet ingenting som kommer hända när hon kommer från bussen! ^^ ska ge henne en ''dresscode'' som hon måste följa bara :)

skolan idag va patetisk, kom för en lektion resten va bara skit.. liksom jaa vi firar förintelsens dag? ...
stressa hem med fetaste magvärken! trodde ja skulle dö-.-' sen iväg till kimstad för att rida fram 10 min på winwin, sen låta carro rida 45min sen min tur att mysa omkring i 10min för carro. hon va super fin, och carro va impad av henne, va ju 4e gången ja satt på henne sen operation ;)

aja nu måste ja städa klart! sen hitta kläder som ja kan ha på mig imorn -.- alltid lika jobbigt, men ja återkommer senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>