MITT 2010 part1

jaa kör på samma som dom flesta, samlar ihop lite minnen från året som gått!

Januari.
2009 avslutades på bästaste sättet o började inte mindre än på ett bättre sett..
tsm med bästavännerna Lisa och Andrea välkomnade jag det nya året 2010!
som då börjades med att skjutsa Lisa till bussen ;(
fortsatte januari med super roliga träningar med östgöta teamet oh lite firade av store bror som fyllde år, mycket shopping o massa UNDERBARA kvällar tillsammans med andrea.. hade brunt hår o mådde dåligt i skolan i ca 3 månader osvosv.. men ändå var januari en bra månad med många framgångar när det gällde träning av hästarna :))


Februari.
fortsatte med träningar och införde även massa egna teorier i mitt liv, sånt jag tyckte va konstigt eller liknade..
det fortsatte att snöa som f**n så vi hade över 70 cm snö ute på gräsmattan, började att lyssna på mer o meer rock typ, fortsatte även med brunt hår ett tag till. träffade min saknade vän Sandra, som ja hade galet kul med! fortsatte med skolan som vanligt trotts att det var jjobbigt. fick tankar om att jag skulle bli bi, men det var de inget av ;) tur de kanske
drog till yxbacken för att lära BV att åka skidor, vilket var de roligaste jag nånsin gjort i mitt liv. helvete va vi garva
tog hål i naveln den 10e också..


Mars.
viktigaste under hela månan. jag var hos bästavännen Liiisa! galet kul. skrev inlägg om hur mke jag saknade henne, hon hade gjort likadant, gullunge! färgade håret blondare, ''spräckte'' min tå när ja sprang in i en trapp, gick på massa toliga tabletter för att klara av att åkta till romme med skolan, vart lyckat trotts min skada.. började även träna för carro o micke mer o mer. helt bäst. första tävlingen för året gick av stapeln på skogslotten.felfria rundor oh placeringar.. skolan började dras mot slutet o spexfoton o sånt skulle tas :)


April.
joo började månaden som blondin (igen) så skare va! tävlingarna rullade på likaså träningar. båda hästarna gick klockrent o gjorde som dom skulle på alla tävlingar, o placering varje gång ^^ pappa började grilla nångång i mitten av april vilket va mke uppskattat. startade min första fälttävlan med hectica o kom 9a.. fixade fetaste cashflooown osvosv..


resten kommer senare, orkar inte mer just nuu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>