never forgett

man ska aldrig glömma vem man verkligen är. eller uhr vacker man faktiskt är!
spelar ingen roll vad alla andra säger. det är liksom 1 människa i hela världen tbx.. o vad vet den egentligen?
blir man nedtryck av någon ska man bara skaka av det, göra allt för att inte tänka på det. visst det är jätte svårt att låta bli att just ta åt sig av vad nån annan säger, men tänk såhär ist. den som säger det till dig är garanterat osäker på sig själv.

vissa människor måste alltid ha en ''extra'' vän att ta till om de skulle bli strul med nån annan kompis, vilket är nåt som jag stör mig på otroligt! riktigt vänner ska kunna acceptera att man gör samma slags saker med någon annan. man kan liksom inte LOVA en kompis att man bara ska göra den saken med dom, vad är grejen med det då?
är redigt trött på sånt nu må jag säga. när dom inte heller hittar anledning till saker o ting utan bara går o är sura, eller klagar sönder.. hur mke man än älskar sina vänner så finns det en gräns vad man själv som person klarar av att höra från sina vänner.. man tröttnar i längden..

glöm aldrig vem du är!

aja det var allt för nu.. har lite mke tankar just nu, känner att jag blir mer o mer nervös inför operationen!! ;/
nu äre sängen som gäller iaf, hörs imorn


what we all want


Kommentarer
Postat av: agnesa

bra sagt där jennie :D

2011-01-10 @ 23:58:57
URL: http://agneesas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>