not the right thing to do

nyvaken sen 20 min tillbaka, har faktiskt lyckats sova inatt vilket va lite lagom skönt, visst jag somna inte förren 3 halv 4, men de va inget vridande hit i dit i sängen!
nu när ja vakna kände ja även att jag  hade sjukt ont i knät, o mest i den övredelen.. när man sedan lyfter på bandaget ser ja att stygnen har gått upp (y) jippi.. men men, tar de sen när mamma går upp..

nu ska ja städa lite fort i mitt rum sen packa en väska som ska med bort te bror, väntar på att ella o julia ska skriva att dom är vid liv.. men skriver mer ikv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>