santa cruz

inget ovanligt men ja ligger i sängen.. fortfarande x)
har vart uppe o gått ett par ggr, o även vart ute i stallet o matat hästarna. gjort alla mina övningar med kneeeet som gör ont ;/ men de är bara att bita ihop. som min kära bror sa förut när han ringde ''smärta är bara inbillning'' ja tja! jag vet hur klen du kan va x))

iaf har jag legat o kollat solresor idag. vill verkligen bort från sverige nu! hittat jätte bra resa i april till underbara Grekland-rhodos mums säger ja bara, mor är med påt, nu ska far bara säga ja^^ haha han tycker mamma o ja ska åka ensamma, men neej nej det går inte.
ligger även o kollar underbara kläder/skor från nelly som kommer beställas DIREKT om det blir resa ;d helt käär i det jag hittat.

men men vi får se hur de blir, nu är reklamen på Let's dance slut o kvällen kommer bestå av det o mys med mig själv. ska tycka synd om mig själv också ;)


*tänker på dig älsklingen!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>