take on me

sjukt jefla trött asso, orkar ingenting idag, iofs så får jag inte göra nåt eftersom ja är sjuk men iaf...
ska försöka dra på mig lite kläder sen vandra ut mot stallet o fixa lite i sadelkammarn. hästarna får vila idag kände jag.
imorn fyller bror år och ja ska antagligen till körskolan-.- sitta o lyssna i 4 timmar på vad man ska tänka på för att få sitt övningskör tillstånd.. jippi! ae men iaf, ska se om ja kan ta mig in till stan lite tidigare o kolla på kläder osvosv.
men nu ska ja dra mig, hörs senare ;)


ifrån nyår.. måste bara säga att det är skit kul att sitta hemma o va sjuk på nyår.....

Kommentarer
Postat av: sanna

kaan inte du skriva vad du har för mål iår med dina hästar :D

2011-01-02 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>